Stop talk, talk, talking that blah blah blah

Idag började väl min dag inte jättejättebra, sjukt trött och ville inte gå upp ur min varma säng :( Men vi hade tal på svenskan så jag var illa tvungen, så jag fixade mig och sedan satte jag mig på cyklen och cyklade till skolan. Kom till skolan och sen var det dags för svenska tal, jag började så jag fick det överstökat. Så nu kan jag äntligen stryka bort en till sak på min "lilla" lista över vad för saker jag har kvar att göra. Sen hade jag håla på 3 timmar och precis innan lektionen får jag reda på att läraren är sjuk. KUL!! -.- Men var hemma runt 2, sov lite och så pluggade jättelite och då menar jag verkligen jättelite, haha... Sen kom mormor och gav mig en liten present för det är ju min namnsdag idag :D haha. Fick choklad och lite pengar :) Just det, fick present av mamma med, ostbågar, choklad och två skvallertidningar så min morgon blev lite bättre :D Och sen kom ju mormor så det blev ännu bättre + jag fick betalt när jag provjobbade på Pio vilket gjorde min dag ännu bättre! Så ingen och inget ska förstöra min dag :O Får hoppas att kvällen blir ännu bättre men tror inte det ;/ Haha.

Imorgon ska jag till Gula villan för att visa dom hur jag vill ha mitt hår på balen. Hoppas det blir bra det jag tänkt mig annars är det synd :/ Men nu ska jag fortsätta se på Vänner, tröttnar verkligen aldrig på det programmet!
Så vi hörs.. Peace ouuuuuuuuut
Just det, hittade massa gamla bilder från åttan... Här är en av dom, så smal jag var... Värsta fettot nu ju :(


/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Jovan

fiin blögg hörru ;)

2010-05-20 @ 16:41:14
URL: http://jovkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0