Så jobbigt!

Det är riktigt jobbigt att flytta, jag har ju aldrig gjort det innan. Jag har bott på samma ställe nu i 19 år.. Eller vi har flyttat en gång men då var jag 3 år kanske så jag kommer ju inte ihåg det. Men det är jobbigt, speciellt när man har så tjatig mamma som mig. Hon vill redan ta ner min lampa imorgon och vi flyttar inte förens på lördag... Vafan ska jag sitta i mörkret resten av dagarna eller? -.- Men fick henne att ändra sig till fredag, haha. + har knappt några kläder, en del är nerpackade och resten ska tvättas och självklart har jag ALLTID sån otur. För våra tävttmaskiner är sönder så vi kan inte tvätta förens på onsdag -.- Vi skulle egentligen tvättat i fredags, menmen.... Och det är en hel del att packa ner och det tar ju inte slut då, för sedan så ska man packa upp allt igen.

Blä men det ordnar sig nog. Hoppas bara att jag trivs på det nya stället. Annars flyttar jag in hos Johanna :) haha.

Kommentarer
Postat av: lejla

HAHAH du ba sitter där ensam i mörkret hahah

2010-05-25 @ 17:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0