Nothin' on you

Äntligen helg igen, eller borde man säga äntligen? För tiden går så himla fort... Först är det måndag och sen helt plötsligt helg och innan man vet ordet av det är det ny månad. Nu är det 1  maj och det är inte alls lång tid kvar tills vi slutar skolan :| Damn... I alla fall, igår var det kultur dag på skolan. Det var väl okej, teatern var helt klart bäst och resten vad väl helt okej bara.  Var hemma runt halv 1 igen och lite senare åkte jag till Eurostop med mamma för att fixa lite saker. Senare på kvällen kom Johanna hem till mig och vi började vår roliga förfest som vanligt och därefter bar det av till Mårtensson/Underbar ;D... Var hemma runt 3 igen och somnade runt 4. Det var ganska händelserik kväll måste jag säga, vissa saker blev man väldigt överraskad av, haha......
Idag händer något inte så mycket, orkar inte göra något så ska bara ta det lugn och kolla på film eller något. Kanske köpa godis? Evigheter sen jag gjorde det.. Får se hur det blir ^^
Men nu ska jag vila lite, så vi hörs!
/ Rebecka









Sometimes I wonder, WHAT THE HELL IS YOUR PROBLEM?!
Så jäkla falsk... Trodde seriöst inte att man kunde vara så
falsk och patetisk... Pinsamt hur du beter dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0