Måndag den 24 maj

Jag är så satans trött! Men ska inte gå och lägga mig en liten stund nu, ska sova i tid istället, mycket bättre! Jag har väl inte jättemycket att säga egentligen. Helgen har det hänt en del i alla fall. Fredags var jag med Johanna, lördags jobbade jag 3-12 och i söndes blev det lite plugg, gick en riktigt lång promenad på stranden och lite annat har hänt med. Snart har jag gjort klart allting i skolan, det är bara 2 saker kvar sen inget mer. Och det är ett prov och ett arbete. Så ska försöka göra klart det så fort som möjligt, dock harj ag provet på onsdag så kan inte göra klart det innan ^^
Just det, jg har hunnit med en del shoppande också men aldrig orkar lägga in bilder på det eller något så tänkte att jag kunde göra det nu för jag har ändå inget speciell att skriva om i bloggen.



Några av sakerna jag köpt, vissa för några månader sen och
nisa köpte jag senast igår.
Ritkgit bra köp var alla för det var förvånatsvärt bra pris på allting!

Men nu orkar jag inte skriva en massa skit, jag nog plugga lite om jag orkar men vi hörs!
/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0