Lördag

Idag vaknade jag jag ganska tidigt, redan vid halv 11 tror jag det var. Men bara för att först ska min katt krafsa på dörren och sen tar mamma inte bort henne utan hon öppnar min dörr och min mamma är typ halvdöv så när hon pratar i telefon SKRIKER hon verkligen så kunde man ju inte somna om för det och sen fick jag solen i ögonen så det gjorde att jag inte kunde somna om heller -.- Menmen, lika bra att jag är uppe nu så jag kan göra något vettigt :P Så nu hade jag faktiskt tänkt plugga, ska skriva om livsåskådningsdagen i religionen som skulle vara inlämnad för längesen, haha.
Senare idag blir det jobb, så det är så min dag kommer att se ut plugga/ta det lugnt och sedan jobba. Önska mig lycka till på jobbet, det måste gå bra för mig ^^











En vecka kvar och jag säger vi ses till Maratonvägen....


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: gick det bra att jobba då?:D



ja jag hade trevligt haha älskar personalen jag jobbar med:p du då?:)

2010-05-23 @ 12:04:21
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0