I can make your bed rock

Nu sitter jag här igen. Ovanligt va? Njaaaaaaaaaaaaaa...
Blir ett litet kort inlägg för ska snart till pappa för att lämna min katt där.
Flyttar ju som sagt på lördag så katten kan inte vara här under tiden
för då kanske det hände något med henne. Tänk så tappar man soffan
på henne eller att hon springer bort? :( Not good, så hon är hos pappa så länge.

Annars vet jag inte vad jag ska säga, får ju grattis min babe till körkortet!
Hade absolut ingen aning om det men så ringde han och sa att han klarat det idag :D
Fett nice ju, men jag är sjuuuuuuuuuuukt avundsjuk, jag vill också ha körkort :(
Dagen jag får körkort lär vara dagen jag jag dör typ -.- BlÄäÄäÄäÄäÄäÄäÄäÄ

Men nu måste jag fixa med katten för snart kommer mamma, så hej så länge!
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0