Hey, soulsister

HEY ALLIHOPA!
Idag är det konstigt väder... Jättemörka moln men ändå sol? Sen verkade det som att det haglat med? :S Det har även snöat i Oslo, hoppas fan inte att det kommer hit bara! Ännu en skoldag har gått och snart är även tisdagen över.. Denna dag hade inte alls mycket att erbjuda förutom att jag och Maggan failade stort på labben på NKn, menmen det gör inget, vi hade kul åt det ändå :D
Morgondagen händer det i alla fall något, då är det dags för studentfest! Temat är Bad taste... Men vetifan hur jag ska klä mig :S Om man bara ska klä sig väldigt fult, som en fjortis eller vadå? Jag får fortsätta tänka på det medans jag ser på tv, så vi hörs! Vet inte när jag skriver, kanske torsdag när jag berättar om studentfesten?

Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0