Face drop

Jag förstår mig verkligen inte på vissa personer, speciellt tjejer... Hur man kan bete sig på vissa sätt?! Men det är ganska kul när man träffar dom, man kan inte låta bli att skratta. Jag menar dom är så omogna att man kan bara skratta åt dom.

Men i alla fall, äntligen helg :D Kom nyligen hem från my dad, hans födelsedag så vi har firat honom. Bjöds på smörgåstårta och annat gott. Såg även på filmen Dear John hos honom, riktigt bra film! De som älskar the notebook hade gillat denna med. Vågar inte säga om ni hade gillat eller älskat den men den är en film som är värd att se :O
Nu sitter jag bara och nördar mig vid datan, ska träffa Johanna lite senare så det blir nog en nice kväll. Imorgon ska jag jobba så det kommer dagen bara bestå av. Jobbar troligen från 5 på eftermiddagen till 2-3 på natten, beror på hur lång tid det tar.
Men jag ska lyssna på lite musik och sedan fixa mig lite smått... eller orkar nog inte fixa mig, haha.

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0