Even the good can be a curse, makes it hard to know which road to go down. Knowing too much can get you hurt...

Hej alla töntar =)

Idag hade jag ingen skola typ ;S Eller skulle haft men på svenskade hittade läraren ingen datasal och på alternativ skulle bara halva klassen gå! Så blev en snabb vända till Kattegatt och kolla läget och nu sitter jag här hemma. Jag behöver verkligen verkligen verkligen plugga! Imorgon har jag prov i geografin, ska kunna bland 70-100 nyckel ord och ska veta vad dom innebär, det är fan inte det lättaste :| och jag har inte skrivit upp vad dom betyder så detta kommer ju gå skit. Måste även skriva en jävla novellanalys som ska vara inlämnad imorgon, good luck Rebecka -.- Så ja... Jag får väl börja med novellanalysen nu när jag ändå sitter vid datan och sedan får jag börja med geografin, önska mig lycka till! haha.

Annars har jag inte mycket att tillägga, helgen gick väldigt fort! Fredags utgång, lördag var jag med H och söndags vilade jag och slingade även mitt hår. Så nu har jag inte min stora utväxt, haha.

Men nu ska jag logga från msn och fb och få något vettigt gjort....




Just know that you're not in this thing alone
There's always a place in me you can call home
Whenever you feel like we're growing apart
Let's just go back, back, back, back, back to the start

Anything that's worth having
Is sure enough worth fighting for
Quitting's out of the question
When it gets tough gotta fight some more

/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0