Chika Cika boom boom boom

Då var det söndagen igen, roligt eller tråkigt? Jag vet inte vad jag ska svara på det.... Jag vaknade vid halv 12 för att jag hade ont i halsen men nu är det borta som tur var. Ska alldeles strax göra frukost med... Eller när jag orkar resa mig från soffan, haha. Denna helgen har inte varit så speciell, i fredags var jag med H och jag blev förvånad att han inte somnade runt 23.00 som han brukar, haha.. Sen lördag var VÄRLDENS TRÅKIGASTE DAG! Men som tur var räddade Johanna mig senare på kvällen och vi åkte in till stan. Vi satte oss på Roberts och snackade, sen gick vi runt i stan och kollade läget och innan vi skulle åka hem så blev det en vända på McDonalds... Jag lovar, den mörkhyade som jobbar där gillar verkligen inte oss :/ Bara för att vi är vita :S Idag kommer jag inte göra mycket, måste verkligen plugga i alla fall, ska plugga till 7 och därefter är det bara massa bra program jag måste se på tven, hihi.
Så skönt det ska bli att vi bara har tre skoldagar denna vecka som kommer, att man är ledig både torsdag och fredag! :O wiiihuuuuuuuu! Men sen finns det saker som gör en mindre glad, orkar inte ens gå in på det -.-

Men nu är klockan ändå halv 1 så kan nog fixa frukost nu xD haha
/ Rebecka






Det är bara pinsamt.... Skrattar bara åt dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0