21.30

H stack precis från mig! Han kom hit lite efter 6 och stack för en halvtimme sen ungefär. Med tanke på att han tog körkortet idag så var jag lite snäll och gav honom en påse bilar, såna godisbilar i färgerna rosa, grön och vit :D haha.. Bara lite rolig grej och gratta honom :) Annars så gjorde vi inte så mycket, kollade på tv och så som vanligt.
Idag var jag "ledig" från skolan, hade inga lektioner för lärarna sa att jag inte behövde gå på dom. Men gick till skolan för skulle kolla på dans men blev aldrig så, så åkte hem, fixade lite och sedan skulle vi lämna Busan hos min pappa. Det var inte så kul att lämna henne för hon mjauade jättemycket och ville "hem" igen till vår lägenhet :( Hoppas att hon har det bra där borta nu i alla fall för hon måste nog stanna till måndag ;O

Jag har verkligen inget kul att berätta :( Bara att jag blir så nervösa när jag tänker på balen och studenten.
OOOOOOOOOOOOO MMMMMMMMMMMMM GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Nu ska jag fortsätta kolla på tv, byebyebyebyebeybeybeyebeybeybeyeeeeeyyyyyyyyy
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0