1 månad kvar!

JAG VET att jag tjatar om detta men det är bara en månad kvar till studenten :| Tänk er EN MÅNAD! Det går sjukt mycket fortare än man tror och så mycket om ska göras innan det. Johanna ska firas, massa pluggande för allt ska vara klart runt den 28 maj? Jag flyttar till Fyllinge med mamma, balen, Camp Sannarp, melodifestivalen med skolan (alltså att vi ska ha en egen slags melodifestival där vi kommer på egna roliga låtar) och innan man vet ordet av det så är det studenten och vi skriker av lycka!!

Kan inte prata mer om det, får panik, blir nervös, längtar mer osv.. Så många känslor kommer fram x)
Ska kolla på tv nu eller så pluggar jag, får se vilket som lockar mest men vi hörs.
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0