Shut it down

Nu var det onsdag igen, dagarna och veckorna bara flyger iväg. Bra men ändå ine bra, för om tiden går så snabbt måste man fixa allt så jävla snabbt med -.- Snart slutar man skolan och vart ska man ta vägen då? Jag har ingen jävla aning, hoppas att jag får ett sommarjobb och sedan att det kanske leder någon vart.....

I alla fall, tredje dagen på praktiken nu. Följde med en klass och bowlade, det var kul :D Hihi... Och imorgon är det lagdag så då ska vi till badhuset ;) Och sen på fredag är det sista dagen, synd bara att jag än så länge bara varit 2 dagar på Östergårdsskolan, därför är det bra att jag hade läraren jag går med som mentor innan så jag vet hur hon fungerar och kan analysera henne bättre!

I helgen....Hm vad händer då? Ska nog träffa H och kanske Johanna också? I don't know, vi märker hur det blir :) Och den jävla kommunikationen, är det någon i SPL07A som har gjort den?

Får väl sätta mig med kommunikationen nu och hoppas på att jag kommer någon vart på den :P
Hej så länge! / Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0