Replay

Nu vart det helg igen, woooooooooooohoo! Det gillar vi, right? :D Lite tråkigt bara att det inte är lika soligt idag :/ Jaja, så länge inte snön kommer tillbaka ska jag vara glad och inte klaga! Jag kunde gå till och från tvättstugan idag i bara t-shirt och inte frysa, det hade jag inte kunnat göra för typ 2 veckor sen :O!!

Sitter här och dricker powerking, måste vara pigg tills ikväll för då jävlar slår vi klackarna i taket/ses i dimmar/going crazzyyy, ja you name it Hahaha. Det blir som sagt Underbar ikväll med min kära vän Johannooww! Annars har väl inget så speciellt hänt mig? Idag var det i alla fall massa sol ute så jag och Johanna satt på min balkong och fikade i det sköna vädret och lite senare kom H till mig för jag var ensam hemma. Vi spelade Uno och jag spöade skiten ur honom, av alla hundra minljoner gånger som vi har spelar spel med varandra har han bara vunnit en enda gång :O Och det var för att jag var lite extra snäll, haha...

Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik och kolla runt på internet.. Jag är en duktig dotter och hjälper även mamma med tvätten, HIHI! 

[Nu kommer jag att spara lite bilder här på min blogg för jag måste formatera om min dator för har fått virus så kommer inte ha kvar något sen :(]


Hittade en gammal bild på mig och mamma :O


På min kusin Daniel och Lindas bröllop... Jag ser tjurig ut xD


När vi var i Turkiet 08 <3


/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0