Pička ti materina

Idag har vi studiedag, så jävla skönt! :D Blir att jag åker in till stan med Johanna lite senare och sedan bara ta det lugnt! Trodde även att jag skulle ha en lugn helg men blev inte riktigt så, får nog bli det nästa helg istället :) På fredagen var jag med H och sov över där. Vi lagade god mat tillsammans och sedan i lördags var jag med Johanna, egentligen skulle vi bara ta det lugnt men blev istället att vi stack ut och det var ju tur det för vi hade ändå ganska roligt! :D Var hemma ganska sent och somnade runt 5-6 kanske? Dagen efter gick jag upp redan 12 :| Så igår gjorde jag inte så mycket, åkte på äventyr med mamma som slutade hemma hos ett par gamla vänner som bjöd på fika.. Det var min brors barndomskompis föräldrar. Verkligen längesen man såg dom så det var kul! Sen när vi kommit hem gjorde jag inte så mycket, pluggade lite, tittade på film med mera, så det var en ganska lugn och trevlig söndag :)

På onsdag är det även studentfest - jorden runt tema :) Och jag ska dit ska klä ut mig lite "hawaii"aktigt, eller kommer väl mest bli sommar-aktigt menmen skit samma. Finns ju de som är tråkiga och inte klär ut sig alls :O Hoppas på att det blir roligare denna gången, för nu är det på B&B, mycket bättre ställe än Valentine.

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fixa mig så vi hörs! :)

Hittade en gammal "The Grudge" bild på mig, haha


/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: lejla

Ja dance flick va riktigt dålig, trodde med den skulle va bra men den va inte ens rolig :s scarym movie e fan bättre xd



aj kolla precious så sorglig film !!

2010-03-08 @ 21:21:08
Postat av: djustd

Lägger du ner mycket tid på din blogg? Kram! :)

2010-03-25 @ 12:27:43
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0