Numba 1

Jag har tappat stinget lite med dethär att blogga, jag orkar aldrig. Jag vill ofta skriva blogg men när jag väl gör det så orkar jag inte och klickar ner rutan istället :P Haha. Men jag får vara duktig och skriva nu istället då :) Nu är ju tyvärr lovet slút, hade gärna behöva några dagar längre lov. Men nu har även praktiken börjat, en vecka på Östergårdsskolan kommer det att bli. Jag gick ju där innan från årkurs 4-9 så det är ju ett tag ;p Men det var kul att kolla hur det var på ÖG nu och alla lärare kände igen en, dock inte dom nya men det förstår man ju ;) Imorgon är jag ledig från praktiken, sedan på onsdag ska vi med och bowla med en klass och på torsdagen har det blåa arbetslaget (som jag är i nu på praktiken) lagdag så får hänga med till badhuset, haha :D

Tänkte försöka fixa kommunikationen, komma igång med den men är så jävla trött så får se hur bra det går. Komma igång måste jag i alla fall göra annars är jag fan sämst! Haha... Men ni får ha det så bra så länge!







You're my number 1 <3
/ Rebecka

PS. får berätta om mina sista dagar på lovet sen eller något och visa lite bilder ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0