Nothin' else to do

Sitter och kollar en film på trean nu, Uptown girls heter den... Finns ändå inget att kolla på så får bli den filmen :) Idag var det näst sista dagen på praktiken och blåa arbetslaget hade lagdag så vi fick som sagt följa med på det. Först blev det badhuset och därefter fäktning men var aldrig med på fäktningen ^^ Men det var kul ändå! :D Hon jag följer på praktiken var på möte så vi fick gå med en annan f.d lärare och det var Ann-Margret. En av dom bästa lärare jag någonsin haft :D Efter det så cyklade jag hem igen, vilade lite och nu sitter jag här. Känner att jag verkligen borde göra lite av kommunikationen men har ingen ork till det, fyy Rebecka -.-

Imorgon är det ju äntligen helg med... Blir en lugn helg men det är nog lika bra det, behöver lite vila + det är ju studiedag på måndag, ännu bättre! :D WOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOÅIÅÅOÅOÅÅO!!
Onsdag bjuds det på studentfest? Ska man gå? Får se vilka som ska dit så kanske man går dit :) Och kom ju på att våra studentmössor äntligen har kommit :D Om jag har tid imorgon ska jag cykla inom skolan och hämta den =)

Bild från sportlovet när jag sov hos H.. HAHA


Bild från i helgen ;p


Bilden är tagen igår... Det är utanför mig och fy fasiken vad härligt väder det är nu :D


/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0