I'M A TRUUUUE BELIEVEEEER

Haha ja, just nu sitter jag och lyssnar på E-type, det var ju 100 år sen man lyssnade på honom xD Dricker även lite powerking så att jag ska bli piggare! Ikväll ska jag busa med Johanna men hon är inte på det bästa humöret just nu så försöker att tagga henne... Vi får se om jag lyckas, håll i alla fall tummarna för mig! :O

Annars då? Alltså det skriver jag alltid har jag kommit på ;S Vi börjar om... What's crackin? Haha. Igår tills idag sov jag över hos H men innan mamma körde mig till honom så kom Lejla inom mig och skulle låna sällskapsspel, haha. Hon skulle umgås med några vänner och dom hade inget spel så dom fick låna av mig ^^ Vi har jävligt mycket spel i min familj och andra leksaker men så är det när det finns både dotter och son, måste man ha leksaker som passa båda men i alla fall tror inte det är så intressant att veta xD
Som jag sa så sov jag över hos H till idag, vi lagade mat tillsammans och kollade på film och vi somnade även riktigt tidigt, kanske runt 11-12 :| så har sovit 12 timmar idag + lite när jag kom hem. Ibland kan man vara trött ;)
Och idag som ni redan fattat ska jag vara med Johanna, vi ska nog göra stan osäker? Eller... Nja.... Om något händer är vi dom första som gömmer oss, haha skojar!

Är det bara jag eller kändes detta inlägget svamligt? :(
Men ni får en paparazzi bild på mig från i somras nu för jag tänkte duscha :)
( Min storebror har tagit bilden, höhö)
PEACE

Jag kollade på en söt bebis :D


/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0