2cool4school

Jag ska äta och vila liten, sedan ska
jag skriva lite i min blogg :)



Såja, nu är jag lite piggare. Dock har jag faktiskt ont i huvudet så det är lite jobbigt :/
Idag var det i alla fall skola som vanligt, bästa är att jag börjar 10 på onsdagar. Skoldagen började med mentorstid och därefter så hade vi religion, riktigt intressant med religion nu för vi läser om Judendom, Kristendom och Islam och kul att lära sig mer om alla dom religionerna och höra allas åsikter om det. Men ska inte gå in på det mer för jag lär kunna hålla på i evighet och säga vad jag tycker om det, haha. Efter religionen så var det lunch och sen engelska som var sista lektionen bara för att kommunikationen var inställd. Så slutade kvart i 2 istället för 3 så jag och Lejla gick in till stan... Japp, vi gick, så duktiga är vi ;D Och vi gick även hem också. När vi var i stan så hittade jag ett par thights som jag hängde undan för hade inga pengar med mig så blev att jag åkte in till stan senare med mamma men tyvärr så var tightsen för stora så jag kom hem med ett armband och en t-shirt istället ;P haha.

Och en annan sak jag verkligen måste göra är att klippa mig :O Så på påsklovet ska 5 cm av mitt hår åka av har jag bestämt mig för! Växer ändå som ogräs så lär ha lika långt hår snart igen ;p haha... Men lite innan balen ska jag klippa mig med och självklart slinga mitt hår!


Mitt lång hår som ska klippas! Kanske inte jättebra bild xD


Och detta fick jag med mig hem idag. T-shirt från Bikbok och Armband från Lindex :)


/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0