Thunder

Nu jäklar åskar, blixtrar och regnar det i lilla Halmstad!
Jag hade rätt, sa till mamma igårkväll att det säkert skulle börja
åska och nu så åskar det här. Ägda alla som är ute just nu :D haha

Ikväll ska jag jobba, förhoppningsvis är det inte mycket att göra
för att jag är så jäkla seg ^^ Ska jobba på onsdag och fredag med :)

Just nu sitter jag ute på altanen och lyssnar på åskan, kan inte fatta att
jag "tycker om" åskan nu för när jag var liten var jag SKIT RÄDD!
Alltså det var sjukt hur rädd jag var, sov alltid hos mamma och pappa om det var på natten
och var det på dagen så vågade jag inte vara ensam, haha.

Men undra hurfan resten av sommaren kommer att vara, om det bara ska regna? -.-
Om det bara regnar så kommer jag verkligen att åka utomlands, ingen tvekan på saken!
Mamma vill nog helst följa med då också, men hade helst velat åka med polare ;O

Men nu ska jag återgå till att inte göra ett skit!
Vi hörs.....


/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0