I wanna be a billionaire

Nu sitter jag på altanen och chillar framför datorn :) Det är faktiskt lite kallt, inte lika varmt och soligt idag som det  var igår :O Idag blev äntligen mitt rum klart, så nu känns det mycket bättre. Dock är alla andra rummen kvar med snart är mammas rum och hallen klart så det är ju bra det. Sen är det bara köket och  vardagsrummet kvar, sen kommer allt vara riktigt fint. Längtar tills det är klart :D Och idag har vi bott 1 vecka på Fyllinge, fira kanske? Haha näääeeee. Idag har varit en lugn dag med, åkte en runda till Eurostop med mamma innan och på eftermiddagen så kom H hem till mig, vi låg ute i trädgården och bara tog det lugnt.

Igår tog jag också det lugnt på dagen, låg i trädgården med då. H var på besök då med, haha. Just det, var ju på Väla med mamma också, det får jag inte glömma bort ;D Och på kvällen med det utgång med min kära vän Johanna. Ett ställe som heter Moon har öppnat igen så vi var där för att checka läget, det var väl okej. Lite konstigt folk som var där med, typ gamlingar ;S Att dom ens får komma in -.-
Var hemma runt 3 igen och somnade typ direkt, var skit trött för inte fått någon sömn på 1 hel vecka.

Har inget mer kul att berätta. Ni kan få se bilder istället ^^

Innan utgång med Johanna igår


Johanna är i farten ;D ... Den gick inte att vända på :(


Ett par armband jag köpte (inte det guldiga) Dem är från BikBok,
vet dock inte priset för att det var 50% rea


Köpte även öronhänge, svart är från BikBok och dom andra från HM


Köpte även världens gosigaste tröja från BikBok, 299kr men det var ju som sagt 50% rea


/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0