Feel again

Oj, nu har jag inte skrivit här på länge men det är för att jag haft så mycket att göra och inte riktigt orkat skriva. Så nu blir det ett långt inlägg där jag berättar vad som pågått, haha.

Flytten satt igång i lördags, vi började 9 på morgonen ungefär och sedan var vi klara 1. Då bar det hem till mormor och morfar där det bjöds på jättegod mat. Hem till den nya lägenheten som nu är på Fyllinge. Fixade lite, åt, duschade m.m. Sen stack jag till Andersberg med Johanna för det var ju Andersbergsfestivalen. Sen gick vi runt lite, visade henne även lägenheten dock är den inte så fin för vi hade inte ställt alla saker på plats, ganska stökigt, haha. Sedan stack vi hem till Johanna, hon bjöd också på god mat, vi kollade på ESC och hade kul.
Söndags fixade vi lite i lägenheten igen. Sedan stack jag och Johanna till balen, men vi var inte där alls länge för det regnade som fan och man såg inte så bra... Alla människor med deras jävla paraply -.- haha.
Sedan i måndags tror jag att jag var med H, inte säker på om det just var den dagen eller jo det var det, haha. För sen i tisdags var det Camp Sannarp :D När alla treor på Sannarp "camar" på baksidan av skolan. Dock slutade den kvällen inte riktigt som jag trodde att den skulle :| hahaha. Sen igår så var jag typ 10 minuter i skolan sen cyklade jag hem igen, la mig i trädgården för att få lite färg. Sen kom H på besök och fick se lägenheten, men den är fortfarande stökig för att han som ska måla om och tapetsera kunde inte komma förens IDAG! Jättejobbigt att inte kunna inreda lägenheten och göra klart allt för att dom inte tapeterat om :( Och det kommer ju ta lång tid för att vi ska tapetsera om hela lägenheten :O Men i alla fall efter H varit här så kom Johanna hem till mig, vi gick till Eurostop så att jag kunde få köpa glass, jag var sjukt sugen på det! Sen gick vi en runda på Fyllinge, skojar inte när jag säger att det finns ett monster i några buskar :| Vi gick på ett ställe så hörde man hur något lät i en buske och andades jättetung så hela busken rörde sig :( Sen gick jag och la mig ganska tidigt men kunde ändå inte sova ut för idag kom han som ska tapetsera och han kom redan vid 9 :(
JAG VILL BARA ATT ALLT SKA VARA KLART SÅ ATT JAG KAN VARA PÅ MITT RUM OCH DET ÄR JÄTTEFINT, OCH ÄVEN RESTEN MED :( haha... Men snart så är allting klart, kommer vara jätteskönt! Nu ska jag fixa frukost för min mage gnäller efter mat :O

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0