BAL

Idag är det bal och jag är FETT NERVÖS! Igår var jag inte alls nervös men nu jävlar är jag det, inte alls kul :( Men det ska bli riktigt kul att gå balen ändå. hoppas jag! Sturegymnasiet och friskolorna hade roligt så hoppas att Sannarp och Kattegatt kan ha kul tillsammans med :)

Klockan 11 ska jag vara hos en frisör så fixar hon mitt hår och även sminket, så är väl klar runt 1 :) Efter det så blir det att åka hem igen, på med klänning och ta massa kort med Huseyin som jag ska gå med, haha. Vet inte riktigt när vi åker härifrån till Tylösand, man vill ju komma lite i mitten när man ska gå på röda mattan. För kommer man bland dom första kan man bara sitta där inne och vänta i 2 timmar innan alla kommit in och maten serveras och är man bland dom sista får man sitta skit länge i bilen och hinner inte ta kort utanför bara för att maten ska serveras typ ;O Så får se hur vi gör, får snacka med Husse xD 

Men nu ska jag gå och fixa lite saker innan jag ska åka. Så vi hörs om någon dag när jag orkar berätta om balen :D Jobbar även på tisdag så kommer bara sova en massa efter balen så att jag orkar jobba sen, haha.

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0