Min lediga dag

Ja, även fast jag har två jobb och jobbade på det ena idag så säger jag att detta är min lediga dag bara för att jag jobbar inte på Pio. Så jag är ledig heeeeeeeeeela kvällen, vilket är riktigt skönt för nu har jag blivit förkyld med   -.- Jag verkligen älskar det, NOT! Så nu dricker jag te för att alla säger att det hjälper när man är förkyld och jag hatar te, tycker inte alls att det smakar gott så vi får se hur detta ska gå, haha...

Annars har jag inget speciellt att skriva, mitt liv består BARA av jobb som jag sa innan så har jag ju två jobb så har jobbat varje dag nu i två månader nästan och i en månad har jag jobbar dag och natt hela tiden typ... Så inte så mycket sömn och fått försöka klämma in fritid så mycket som jag kunnat. Men som tur var är ena jobbet slut imorgon så då får jag i alla fall mer sömn och Pios får jag fortsätta jobb på ett tag till, dom frågade mig om jag ville fortsätta och jag sa ja för jag får ändå ihop lite pengar och det behöver jag nu när jag slutat skolan och inte får studiebidrag längre.

Nu ska jag återgå till att se på tv och dricka lite te...
Byebyebyeyeyeyeyeyeyyyyyye så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0