Lööööööööööördag

Inte för jag bryr mig ett skit om att det är lördag för jag jobbar som vanligt -.- Men ja, för alla andra som inte jobbar lär säkert ha skit kul idag, så alla som är ute, dansa en massa åt mig med! Jobbar ju imorgon med så missar rix fm, aaaaaaajja det är skit samma faktiskt, inte speciellt intresserad av det nu längre, man växer ifrån det? Pengar i fickan sen är ganska gött, kan man göra massa kul senare ;)

Måste bara säga att personalen på Pio är helt störda i huvudet, men på ett mycket bra sätt :D Sjukt sköna är dom alla, så jävla roliga. Jag är glad att personalen är så bra även fast mitt jobb där inte är det bästa. Jag kan vara på dåligt humör, vara ledsen eller vad som helst men när jag kommer dit så ändras allt och tänker inte på mina bekymmer, helt ärligt faktiskt!

Och jag har nog fått en infektion i ögat igen :'( Det är lite rött och så geggar det en massa i det... Får se om det går över eller om jag måste gå till vårdcentralen.

Johanna har lämnat mig i tråkiga Halmstad nu, den jävlen åkte till Spanien igår och är borta i en hel vecka :( Saknar min lilla babyyyybooo redan. Hoppas att veckan går fort för sen jävla måste vi ta igen allt vi missat!







Tiden läker alla sår? Just nu känns det inte så....
För min egna skull önskar jag att jag aldrig gav dig en andra chans
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0