Vill inte tänka på att det är skola imorgon.

Sista dagen innan skolan och den spenderades i stan med Jennie och Johanna, för en gångs skull hittade jag något i stan :D Kanske inte jättemycket och inget så där super nice men jag var nöjd ändå :) Fick äntligen användning för mitt presentkort på GT ;D Resten av dagen består av att handla med mamma och sedan bara ta det lugnt och kolla på film. Måste ju verkligen gå och lägga mig i tid nu!

Igår var jag även med Jennie på kvällen, en riktig onyttig kväll med bland annat varmchoklad, kebabtallrik m.m. inte alls bra :( Får inte äta på en vecka nu, haha skojar!

Men nu måste jag fixa lite saker så hejdå så länge!

Detta köpte jag:

Två vanliga linnen från Gina
Sedan en ganska vanlig lite längre tröja
men som jag kan piffa upp med skärpet jag också köpte :D

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0