Saturday has come

Först och främst får jag tacka Erica för igår! :D
Firade som sagt Erica igår, blev middag och förfest hemma hos henne och efter det drog vi vidare till Underbar. Hade kul på båda ställerna men nog lite roligare hemma hos Erica i think :) Kom på att jag måste ju ladda in bilderna från min kamera också. Tog dock inte så många men några i alla fall ;D

Idag blir det en lugnt dag, ska hjälpa mamma med tvätten och sedan så ska jag på bio ikväll. Ska se Avatar som sagt, hört att den är jättebra så ska bli kul att se den. Gillar även att gå på bio, ett tag sen nu så tyckte det var dags att gå på bio igen ;D Haha. Men jag hade tänkt att ta lite kladdkaka nu så vi hörs! Mohaha

En "fin" bild från Underbar, haha


/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0