Russian roulette

CHA CHA

Sitter jag vid datan igen och nördar mig men det är jag värd för jag har städat badrummet och hjälper även mamma med tvätten ;D haha

Igår var det skola, hemma ganska tidigt så blev att jag sov lite och runt halv 5 stack jag in till stan en snabbis med mamma. Sen fixade vi mat och handlade lite på Videomix, mohaha. Lite senare på kvällen kom Mr. Hemlig till mig, haha skojar bara ska inte fula mig så utan det var Huseyin som kom ;D Blev en lugn filmkväll för oss!

Och idag köpte jag en ny mobil, en Samsung och det är touch så hoppas att den är bra :O Behöver bara köpa ett större minneskort till den med. Sedan har jag även hjälp mamma här hemma och så hjälper jag till med tvätten.. Jättetråkigt :( Haha. Men senare kommer Jennie hit så blir väl att snacka massa skit som vanligt ;D xD

Men nu ska jag kolla vidare lite på internet, byebye!
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0