Let me love you

Åt precis ett äppel och drack mjölk, känns mycket bättre än att äta godis och dricka läsk som jag alltid gör :(... Jag måste verkligen sluta med allt onyttigt, säger alltid att jag ska sluta med det men det blir aldrig av -.- SKÄRPNING REBECKA...

Annars var skoldagen ganska soft, började inte förens 11.50 och sista lektionen var inställd så fick sluta tidigare. Även imorgon kommer jag sluta tidigare och på fredag har jag ingen skola alls :D:D:D Fast vi har studenttävling då så man kanske får gå till skolan ändå? :P

Jag hoppas på en bra helg, fira en kompis på fredag och lördag blir det kanske bio :) Håller tummarna för en bra helg :D








Nu ska jag göra något annat så vi hörs!
/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0