I'm only gonna break break ya break break ya heart

Ny vecka men massa skoldagar, jag orkar inte :( Haha.. Alltså tiden går fööööööör fort nu, hinner ju inte med något i skolan innan tiden hinner rinna iväg :O Om en månad fyller jag liksom 19 med, vafan fyllde jag inte precis år? Haha. Allt går för fort just nu, inte bra.

Annars så började jag klockan 2 idag och på den lektionen så masserade vi bara varandras händer och efter det så var skoldagen slut, haha.

Och nu väntar jag på att mamma ska komma hem så hon kan fixa mat, jag är hungrig och hon borde egentligen vara hemma nu :( (Nu äntligen kom hon, kan jag äntligen få min mat med :D Mohaha)




MÅSTE GÅ! Kom på att jag ska fixa en sak, byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0