Goodbye

Nu har klockan precis passerat 9 och jag funderar på att lägga mig i sängen och kolla på tv innan jag ska sova. Jag orkar inte sitta vid datan för här finns verkligen INGENTING att göra, efter att man kollat FB, BDB och olika bloggar så vet jag inte vad jag mer kan göra. Inget kul på MSN heller för dom man oftast snackar med ser man eller hörs med på telefon x)

Idag var det skola till halv 4 och efter skolan följde jag med Jennie in till stan för att hon skulle kolla på balklänning, får hoppas att hon tar den hon hittade för jag tyckte att den var jättefin på henne :) Själv har jag ju som sagt redan hittat min och den ska sys om liten de 20 feb ;D Eller ja... ska lämna in den då, haha.

Vet inte vad jag mer kan berätta mer än att jag är skoltrött, finns ju inget kul med skolan :| Och längtar alltid till alla helger och lov, haha. Men tror nog inte att jag är ensam om det. Men snart så, då jävlar tar man studenten för det är bara några månader kvar :D WWWOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOO!!

Ska kolla nu vad det finns att se på tven, så vi hörs!
/ Rebecka


Sleten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0