Får bli såhär

UTTRÅKAD SÅ GÖR DENNA NU!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, det är klart. Händer alltid något nytt!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer inte ens ihåg om jag hade några, haha.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Hm... Ja, typ?
4. Dog någon som stod dig nära? Nej som tur var!
5. Vilka länder besökte du? Danmark -.- haha
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Yes, massor.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Kommer inte ihåg exakta datum men kan ju säga förra nyåret! 
8. Vad var din största framgång 2009? Hmm .. Lite mer MVG? hahaha
9. Största misstaget? Att bli kär? :D (haha nej skojar huseyin om du ser detta xD)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Näe, knappt varit förkyld :O
11. Bästa köpet? Allt jag köpt xP
12. Vad spenderade du mest pengar på? Det är nog allt onyttigt jag ätit och druckit. 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, så många persone som gjort mig glad!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Många, t.ex  Day 'N' Nite, sexy bitch, watcha say, whatever you like m.m.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Hm.. Svårt att säga, slutet var jag iaf mer ledsen.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Njutit av livet och tagit vara på skolan.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Att jag varit så lat!
18. Hur tillbringar du julen? Var ju verkligen inte den bästa, var bara med familjen.
19. Blev du kär i år? Hm, kan man väl inte riktigt påstå blev det mer 2008 då xD
20. Favoritprogram på TV? Iiih, bra fråga.. Många! 
21. Bästa boken du läste i år? Har nog inte läst någon bok 2009 :P
22. Största musikaliska upptäckten? -
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En perfekt födelsedag
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej, jag var mer nöjd än någonsin :) 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firade väl den mest med Huseyin, tårta och allt :D
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, visst finns det de... 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Mer kärlek och bättre vänskap :D 
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner framförallt, Huseyin & min familj (speciellt min bror)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? T.I :D:D:D:D:D:D
31. Vem saknade du? Nobody special.
32. De bästa nya människorna du träffade? Träffade inga nya men fick väldigt bra kontakt med Johanna pch det är jag glad för! :D Sen fick jag även bra kontakt med Lejloooo och så Heinsvig och sedan har jag fortfarande min närmsta vän Jennie :)

Kommentarer
Postat av: lejla

:D:D<3<3

2010-01-03 @ 22:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0