Bara en massa jävla snö

JAG HATAR VERKLIGEN DETTA VÄDRET,
PÅMINN MIG OM ATT JAG SKA FLYTTA FRÅN
DETTA LAND EFTER STUDENTEN!!!!



Annars har väl dagen varit okej, dock haft ont i huvudet hela dagen så det har varit ganska jobbigt :( Blev en tripp till stan med Jennie också, bra det för hittade en tröja på rea, endast 62 kronor och så snyggt nagellack :D:D.. Jag hjälpte Jennie lite med att kolla på balklänning, hoppas nu att hon köper den hon ville ha ;O. Den tjejen är för petig med allt, kommer ju aldrig hitta någon balklänning, haha. Fixade present till Erica som vi ska fira på fredag. På lördag blir det även bio, ska se Avatar... Så kul, älskar att gå på bio, det är så mysigt :)

Fy satan vad jag fryser med, ska nog hoppa in i duschen så att jag blir varmare. Ska även lägga sockar på elementet så dom är varma när jag tar på dom och sedan lägga mig i soffan med mitt täcke och kolla på tven, därefter somna eller fan nej....., måste läsa kommunikationen kom jag på :O sova efter det då, haha.

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0