7 januari

Damn... Jag fyller snart år :O Haha. Om 1 månad och 11 dagar :D 19 DÅ JÄVLAR... händer ingenting för 19 år en meninglös ålder -.- haha.

Annars då? Igår var det Underbar, det var ganska nice! Fick vara med i tävlingen som jag även VANN så fick VIPkort till Underbar :O Kan inte klaga på det :D haha. Sen så blev det att Jennie sov över hos mig, dock sov vi inte alls bra under natten xD Men vaknade runt halv 2, låg och snackade och sedan behövde hon gå hem :)

På kvällen fick jag besök av H, blev att vi köpte godis och hyrde film. Gick hem till mig men cpet puttade ner mig på marken så jag fick ont i höften :( Haha. Men så blev det att vi kollade på två filmer och han feta sig med mitt godis, mohaha! :D Hände inte så mycket mer, han tog sista bussen hem också eller nej det gjorde han inte för att han missade bussen, rätt åt honom bara för att han puttade mig ;):D







Fan att du ska vara så jävla underbar, du säger och gör så bra saker
men är rädd att ta steget för att samma sak kanske händer igen...
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0