We gotta fight for this love

Nu är jag hemma igen efter att ha sovit hos H i två nätter men jag kan inte riktigt vila ut ännu för ikväll ska Carolina firas och imorgon Caroline, haha. Snart är detta lovet slut med, det har gått riktigt snabbt. Kanske för att jag varit upptagen nästan varje dag? Började ju på lördag då min födelsedag firades och det blev lyckat. Sen söndag var det dags för kalas igen. Sedan så i måndags var jag med Johanna, vi gjorde inbrott på vår skola :) Haha skojar. I tisdags blev det en runda till Gekås med mamma, en riktigt snabb runda! Mamma trodde att dom stängde 8 men det visade sig att dom stängde 6 och vi var där 5 så fick skynda oss igenom allt. Sen i onsdags så åkte jag in till stan med Johanna på dagen, fick med mig en kavaj och en snygg tröja med korsning i ryggen eller vad man ska säga hem.. Båda var från Bikbok! På kvällen åkte jag med till H. Vi kollade film och fetade oss och jag sov sedan över där. Åkte hem runt 2 dagen efter var hemma liten stund sedan åkte jag till H igen och sov över där. Nu är jag hemma igen men om några timmar ska jag iväg igen, haha och under den tiden ska jag duscha, fixa mig, hjälpa mamma med tvätten m.m. ^^ Men ska inte klaga för dom dagarna jag inte gör ett skit så klagar jag som fan och har jättetråkigt :O Men nu tänker jag inte skriva mer i bloggen utan ska vila lite... Så kan visa hur man nya tröja ser ut typ :)
Ha det bra så länge!



/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: lejla

HAHAH jag köpte med den kavajen på bikbok haha den va riktigt snygg, sedan köpte jag ett par snygga sneakers =)

2010-02-26 @ 22:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0