This is how we do

Skrev aldrig något igår för hade ont i huvudet så jag orkade inte och var inte alls på humör igår. Men nu kan jag väl skriva lite :D Haha.

I fredags var det en lugn dag, var hemma hos H och hade det mysigt. Kollade på 2½ men och åt godis hemma vid 12 så kollade på lite tv och sedan sov jag. Skönt att komma i säng i lagom tid :)
lördagen åkte jag in till stan med mamma och kollade lite. På kvällen var det dags att gå hem till Jennie för hon bjöd på mat, blev lasagne och till efterrätt snickers-glass. Runt halv 12 stack vi in till stan för att fira vidare att hon fyllt 19 år. Det var faktiskt väldigt mycket folk i stan, mer än vanligt faktiskt när det bara var en vanlig lördag men det var kul. Träffade massa roliga personer t.ex. Lejla :D
Och på söndagen tog jag det bara lugnt, blev även en promenad med Jennie. Vi gick faktiskt ner till Östra stranden, skit fint var det när det var mörkt och man såg ut över havet :)

Sen idag har det inte hänt ett skit, skola som vanligt och sedan kom jag hem helt död.. Jag var trött och hungrig så jag åt och sedan sov jag lite... Ajjajjajj, kommer inte somna inatt typ?!
Men sånt är livet, nu ska jag äta lite chips tror jag och kolla vidare på tven, byebye!

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0