Sportlov

Nu äntligen är det lov igen! Skönt som tusen får jag minsann säga :O Och har fått ännu en bra start på lovet! Fredagen blev en mysig kväll med H och igår så firades min födelsedag :D Jag tyckte ändå att det blev bra igår på min förfest och sedan utgången, får hoppas att alla andra tyckte det med. Och tack för alla mina presenter speciellt ena, hahahaha den var verkligen speciell...... xD Sen kan ju dom flesta gissa på vad som händer idag? Jo... KALAS nu börjas det igen, haha. Längtar till jag får äta min blåa prinsesstårta :') Gästerna kommer om en timme ungefär så jag kan fortfarande ta det lugnt. Ont i huvudet har jag med, inte alls bra. Fast bättre nu än innan, trodde att mitt huvud skulle sprängas när jag vaknade ;S Jobbigt som tusan!

Men nu ska jag fortsätta vila lite innan släkten kommer, byebye så länge!



/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: lejla

FÖRLÅTTTTTTTTTTTTTTT !! Bussarna skutade gå här vid mig och sen så vågade inte pappa köra mig så jag visste inte hur jag skulle komma till dig=) FÖRLÅTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT <3:s

2010-02-21 @ 16:10:24
Postat av: colic

HAHAHA radooo vill g'rna hhälsa på din kompis lejlo du kan också h'nga med så kan vi visa dej rebeckas bästa present som hon fick:D

2010-02-21 @ 20:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0