Snart så

Snart är även denna födelsedagen över, bara 3 timmar kvar, haha. Men det gör mig inget, kändes inget speciellt idag ändå. Dock så är det kalas på söndag men det är ju bara gott med tårta! :D Men denna dagen har varit helt okej, varit på bra humör.. Kanske för att jag varit hemma i två dagar för jag varit sjuk? Så har det varit jävligt skönt att komma till skolan igen och träffa klasskompisarna och då. + jag mår mycket bättre nu och mitt öga börjar se normalt ut, vitt igen.. WOOHOOOO!
Jennie och johanna kom hit på kvällen så åt vi pizza och snackade lite :D Innan dom kom blev det storstädning på mitt rum...

Och än så länge har jag fått en parfym, armband och koppar av mamma och pappa. Resten får jag på söndag ^^ Fick ingen säng som jag önskade mig :( Får väl önska mig det till julafton igen istället, haha.

FÖRE                                                                   
 

EFTER



Mina presenter som jag fick imorse :)


/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0