Princeshë

Det är redan den 1e februari, helvete vad tiden går fort. Om man inte räkna med denna dagen är det bara 17 dagar kvar tills jag fyller 19 år :| ... 19 känns nästan gammalt när man tänker efter? Haha...

Alltså jag måste verkligen sluta äta så jävla mycigt onyttiga saker, fan inte alls bra att jag gör det. Blir ju bara fetare och fetare.. NOT GOOD!!!! Säger till mig själv att jag hela tiden ska sluta men tror ni jag gör det? Nej självklart inte -.- Ska börja simma på Sannarpsbadet nu istället och hoppas att det blir bättre ^^ Och så måste jag äta mer frukt så blir det ännu bättre :D haha..

Kan ju säga med att Avatar var en skit bra film, hade gärna sett om den! :D Nu ska jag bara se New Moon, Snabba cash, The Wolfman och några andra filmer med :) Haha... Får nog vänta tills som går att ladda ner eller hyra ^^

Ska även ladda in bilder från min mobil och lägga upp här, ganska så speciella bilder. Vet att Lejla kommer skratta som fan när hon ser dom! :D:D:D hahahaha... Säger bara, bilderna kan misstolkas xD




/ Rebecka


Kommentarer
Postat av: lejla

HAHAHAHAHHAHHAA bilderna va ju så f*** roliga HAHHAHAHHA



men ej kolla denna sidan , där kollar du dom nyaste filmerna dagen dom kmr ut, dt ska ba ladda där nere som på youtube du vet. det va på denna sidan jag kollade avatar!!



stagevu.com

2010-02-02 @ 22:44:41
URL: http://lleyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0