Mindre än 5 timmar kvar

Om mindre än 5 timmar så fyller jag 19.
Men i alla fall, idag har jag köpt nya skor. VERYY NICE!
Och imorgon ska jag faktiskt till skolan, kommer
dock se ut som ett monster men whatever, sånt är livet xD

Dessa skorna köpte jag, dom låga ska jag ha till balen. För jag
orkar verkligen inte ha höga för jag kommer ha så ont i fötterna,
denna gången är jag hellre på den säkra sidan, haha. Och dom
andra kan jag typ ha när som helst, ska ha dom på lördag iaf ;D


Efteråt sa min mamma att man inte ska ställa skor på bord för det ger otur...
SKIT OCKSÅ!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ååh, fan vad fina! Vart köpte du de till höger nånstans? :D

2010-02-24 @ 22:17:09
URL: http://josefineea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0