Do you remember?

Lördag... Vilket betyder att helgen snart är slut :/
Men bra saker väntas, min födelsedag om 5 dagar (om man inte räknar med idag),
sedan ska den firas helgen efter. Och då är det ju sportlov med! :D
Och på lovet händer lite roliga saker. Veckan därpå så är det praktik
och då slipper jag skolan en vecka till, gött som fan. Och min praktikplats kommer vara på
Östergårdsskolan, ska gå runt med min förra mentor :D Det blir nog nice ;D
Och vecka 10 har ju Mars hunnit att börja, i think? Så då är det inte alls
långt kvar till studenten som jag längtar efter mest just nu! :O

Igår blev det i alla fall att jag var med Johanna, tog en promenad från mig
till Statoil på Eurostop och köpte chips och dipp, yummyyyy! Så satt vi hemma
hos mig och dampa lite. Märktes att vi inte haft mycket att göra alls för vi skrattade åt allt xD
Idag blir det kanske att ta promenad med Jennie en liten runda och ikväll så ska jag träffa H.

Sen en annan sak............ Alla hjärtans dag?!? Den lär jag nog inte fira så speciellt,
ska nämligen vara med Jennie då. Vi ska bland annat sola solarium, måste ju
börja fixa solbrännan nu til balen. Vill ju inte va likblek då -.- Haha.
Solariumen har väl öppet imorgon fastän det är alla hjärtans dag?

Det var allt för mig just nu! PEACE!







Lips of an angel....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0