Biggest loser

Nu när jag ändå sitter här kan jag berätta om min helg och dagarna fram tills nu. Helgen har varit ganska lugnt, inget speciellt så har hänt. I fredags var jag som sagt med Johanna och i lördag så kom H hit. Kollade på film och sådant som vanligt, mysigt. Sedan i söndags var det ju alla hjärtans dag men då hände inget speciellt för mig. Min mamma var gullig och gav mig en liten överraskning, som var choklad! Mumsigt ju :D Sen igår började en ny vecka och det blev som sagt skola. Hade bara två lektioner och på ena lektionen var det tal och sista hade vi avslappning, låg i en säng och sov bara typ, haha. När jag kom hem gjorde jag inget speciellt för är typ sjuk och visade sig att jag har infektion i ögat. Så idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, var även på vårdcentralen för mitt öga. Ska få salva för ögat :( Hoppas verkligen att jag mår mycket bättre till på lördag för då ska jag ju fira att jag fyllt år.

Men jag ska vila lite nu för sedan ska jag till apoteket och även handla med mamma så vi hörs...
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0