Andra dagen

Varit hemma nu i två dagar från skolan, känns som att jag varít hemma i en evighet :|
Men imorgon ska jag gå till skolan igen i alla fall... Men så svårt nu när jag har salva till
mitt öga, för den är så himla kladdig och jag ser typ suddigt i en timme efteråt :/
Mitt öga har i alla fall blivit bättre så det är ju skönt! :D:D Hoppas bara
att det fortsätter så, att det blir bättre och bättre så ögat inte får
fnatt och börjar krångla igen xD Haha.. Jag och mamma var
och kollade på skor innan idag, så nu har jag fixat ett par
till balen och sedan ett par "fest-skor" :D Riktigt nice!
Blir att använda fest-skorna på lördag ;) Mohaha.

Nu ska jag fortsätta att kolla i min skvallertidning,
shuulululul vi hörs!
/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0