A change



Två bilder från studentfesten...
Nog roligare att läsa min blogg om jag har fler bilder ;D

Som sagt, i tisdags var det ju studentfest. Ombytta roller var temat och jag var
utklädd till en nörd ;D Haha... Lyckades kanske inte jättebra men bättre det än
att inte alls vara utklädd, right? Tyckte väl inte att studentfesten var så speciell.
Hoppas att resten blir mycket bättre, men det tror jag nog att dom blir!

Sen vad har nu hänt i mitt liv när jag inte haft internet? Jo, INTE ETT SKIT! Haha.
Fick besök av H igår så det var ju bra, hade jag något att göra ;P Annars har
jag inte alls mycket att tilläga. Tror jag redan berättat om min helg med? Jo det har jag.

Men ska nog duscha och senare ikväll ska jag göra något crazyy med Johanna

BYEBYE SÅ LÄNGE
/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0