What about it?

Alltså jag dör snart! Vill så gärna ut i detta fina vädret och ville så gärna åka till Eurostop men nu tvingas jag vara kvar hemma för måste hjälpa mamma med tvätten :( Hon har dragit ut en sprucken tand idag och får inte anstränga sig så det börjar blöda en massa... Så jag är fast här hemma till 7 men tvätten och det är ju typ då solen börjar gå ner och det börjar bli kallare :( Får se till att hitta på något ikväll i alla fall! Snart börjar skolan och då kommer man endå vara tillräckligt mycket hemma tack vare allt plugg -.-

Annars då? Jag har fortfarande inte fått tillbaka min dator, vilket är väldigt tråkigt :/ Orkar inte sitta på mammas hela tiden för hon har den sämsta datorn, skit seg är den! Och ibland blir det svårt att samsas om datorn, min mamma är en datanörd, mohaha.
Igår var jag i alla fall med H, vi gjorde inte så mycket. Kollade tv och så...

Fan kan inte sluta tänka på att jag verkligen ville till Eurostop idag :( Får se om jag kanske kan cykla dit imorgon, om det är tillräckligt fint väder. Kollade precis på SMHI, ska inte bli lika fint väder men kan hoppas på att det är någorlunda fint.

Häromkvällen när jag satt vid datan och inte gjorde något speciellt så sökte jag på Mary-Kate & Ashley Olsen, bara för att se om det fanns något kul om dom. För när jag var mindre var dom mina STÖRSTA idoler, verkligen älskade tvillingarna. Hade masa bilder, planscher, boker, filmer m.m. om dom! Jag försökte klä mig som dom och även klippte mig som dom, hahaha... Jag var cp xD

Men hittade en snyg bild på dom, men om man kollar på Ashleys fot så är den alldeles blå :|


Allt från mig idag, om en halvtimme kommer några och ska kolla på vår lägenhet.. Tur att sånt går fort!
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0