Waiting....

Har fortfarande inte fått tillbaka min dator :( Han kanske har glömt bort mig? haha. Bra att jag kan använda mammas dator så länge i alla fall. Lov nu som sagt, kan absolut inte klaga! Så jäkla skönt med lov, kan vara uppe sen och sova länge, man hinner även göra en massa som man inte hinner när man har skola. Fast synd att vädret bara varit bra en enda gång, och det var igår :/ Då var det soligt hela dagen och ganska varmt, eller ja varmare än vad det varit sistone ;D Haha. Jag har hunnit med utgång, lokalfest, fika, sova, plugga liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite, umgåtts med vänner och H, kanske fixat sommarjobb, klippt mig, fått tillbaka min balklänning m.m. och fler saker kommer att hända nu under lovet innan skolan börjar igen ^^

Men nu måste jag diska, har värsta berget som måste bort :(
Och efter det ska jag städa mitt rum, jippie -.-
Men ni får ha det så bra så länge!
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0