Take me back

Påskafton, så får säga GLAD PÅSK till alla :)

Runt 3 kommer min storebror hem till mig och då blir det att äta påskmat, men är hungrig nu så det är jobbigt att vänta :( haha. (ändrade planer, mamma ringde precis min bror och bad han komma halv 3 istället) sedan ikväll blir det en lugn kväll, ligga i sängen och kolla på film och äta massa godis tror jag. För var ute både igår och iförgår och känt mig så jävla trött så det blir bra att ta det lugnt tycker jag. Och slippa vara ute i kylan :O Det har blivit kallt igen, det gillar jag inte! :(
Vad har annars hänt för mig denna veckan? Inget mer än jävla skolan och att datorn skulle gå sönder! Haft sjukt mycket att göra i skolan nu innan lovet, 4 prov typ och en inlämning... Det var mindre kul ;O Men nu har jag en vecka på mig att vila ut, skönt.

Men nu orkar jag verkligen inte skriva mer så vi hörs, byebye!






I miss my baby...

Kommentarer
Postat av: djustd

Glad påsk på dig! =)

2010-04-03 @ 16:32:46
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0