Sweet dreams... Or not

Klockan är bara 11 och jag är redan uppe :O Varför? Jo för att halv 2 ska jag vara i Snöstorpskyrka och kolla på dop, det är mitt kusinbarn Milton som ska döpas. Och jag måste duscha, välja ut kläder, sminka mig, ta på mig kläderna, äta något m.m. innan så det är därför jag är uppe redan nu så jag slipper stressa ;O + jag drömde världens cp dröm så den gjorde att jag vaknade lite tidigare...

Alltså drömmen var helt fucked up :| Drömde att jag var på teaterkullen (en ihålig kulle utanför mig) så var jag på ena sidan och skulle gå till andra för där var alla "gangsters", jag ville sitta med dom, hahaha... Sen skulle några uppträda, typ en grupp som påminde om Marilyn Manson :S Men dom bjöd upp personer på "scenen" för att vara med på några trixs, så dom ställde oss i en ring typ och så skulle man stå på ett visst sätt. Men jag stod aldrig rätt, man skulle typ se död ut på något cp sätt men det gjorde inte jag :S Och sen skulle dom låtsas skjuta oss och vi skulle låtsas dö och så sköt dom mig i huvudet men jag trodde dom bara testade så jag dog inte.. Så då blev dom arga på mig och ba ""aa fast du kan ju inte dö så segt :S" Sen var jag tvungen att sätta mig ner för att jag kunde inte stå still. Men sen helt plötsligt är jag i ett hus och i det huset är det en stor orm som en kille försöker få ut och till slut får han det. Men helt plötsligt är HULK HOGAN (från Hoogan knows bäst på MTV) där och så säger han en massa att vi är så osmarta för han hade bara tagit tag i ormen och slängt ut den.
Sen var den slut.... xD

Men nu ska jag äta lite frukost och sen fixa mig och efter dopet ska jag vidare till Pio för att provjobba, wish me goodluck! Så vi hörs senare ikväll. Byebye

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0