Now you see it

Shuuuuuuuuulululu alla coolingar! Hur är läget? Med mig är det bra förutom att jag är trött och har ont i huvudet men det är smällar man få ta ibland ;D Just nu sitter jag i sängen och äter chips medans jag lyssnar på musik. Ska alldeles strax börja skriva på projektrapporten så jag bli klar med den någon gång :O Jag har kommit en bit på det men det är ändå mycket kvar på det :/

Idag var det skola som vanligt, men vi hade ingen svenska så fick sluta en timme tidigare, det var skönt :) Imorgon får jag också sluta en timme tidigare för har redan gjort seminariumet i kommunikationen så jag klagar inte :D haha.. Och så på fredag är det kulturdag i skolan, skönt att slippa lektioner, mohaha.

Men jag tror att jag ska fortsätta med PA nu för skriver ändå inget vettigt här... Ni kan få se en bild på det jag köpte igår i alla fall:



Gladiatorsandaler från Åhlens: 299:-
Vanliga tygskor med lite högre skaft från Din sko: 299:-
Klänning från GT: 299:-

/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Erica

sööt klänning :D

2010-04-29 @ 19:37:56
URL: http://eriiican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0