Like a boy

Nu var det äntligen helg igen, men ingen lugn helg eller ja... Jag vet inte vad jag ska säga om denna helgen ^^ Idag blir det i alla fall att ta det lugnt, imorgon iväg snabbt på dop och sedan ska jag provjobba (håll tummen för mig) och på söndag blir det plugg.


Idag hade jag bara en lektion så efter den lektionen åkte jag in till stan, kollade lite och fick ett par tights med mig hem. Men vet inte om jag kanske ska byta dom? ;S Kanske var liiiiiiiiite för små, men hade jag tagit en större storlek tror jag faktiskt att dom varit för stora :/ Sen kollade jag på studentklänning med, ångrar att jag inte testade några som jag såg, måste ju passa på nu för att tiden börjar rinna ut :O

Idag blev det även McDonalds mat så nu är jag jäääääääättemätt! Och vet inte vad jag ska göra nu, eller jo.. Kom på att jag måste diska :( Efter det ska jag nog måla mina naglar med och kolla på tv :)
Så vi hörs kpmåiZzzaar!



Bjuder på en bild... Bild från förförra Underbar!

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0